Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

.....οργή.....

Ήταν 17 Νοεμβρίου 1985.
Ήμουν 13 χρονών και άκουσα στην τηλεόραση πως είχαν σκοτώσει οι μπάτσοι έναν μαθητή, ένα παλικαράκι 15 χρονών στην πορεία του Πολυτεχνείου...τον Μιχάλη Καλτέζα.
Η οργή ξεχείλισε στην αθώα ψυχή μου και έγινε ποτάμι που σημάδεψε αργότερα τις πολιτικοφιλοσοφικές μου επιλογές και αντιλήψεις.
Σήμερα 7 Δεκεμβρίου 2008 άκουσα στο ραδιόφωνο μέσα σε ένα ταξί -περασμένα μεσάνυχτα- ότι οι μπάτσοι σκότωσαν έναν μαθητή, ένα παλικαράκι 15 χρονών.
Η οργή ξεχειλίζει μέσα στην "ένοχη" πλέον ψυχή μου και πάλι...
Ποιος δίνει το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να σηκώνει ένα όπλο και να σκοτώνει τον οποιονδήποτε;
Ποιος αποφασίζει για τη ζωή και το θάνατο;
Ποιος είναι αυτός ο "μάγκας" που θα δικάσει σημαδεύοντας με πιστόλι τον "αντίπαλο";
Ποιος νόμος μπορεί να δικάσει τον φονιά ενός παιδιού;
Ποιος αποφασίζει για την τύχη των παιδιών του κόσμου;
Ποιος; Ποιος; Ποιος;...........................................................................
...............................................................................................................

1 σχόλιο:

aliceingreeceland είπε...

Βάλτε φωτιά, κάψτε καλά Ομόνοια και Πειραιά. Κάψτε και τη Βουλή την Μπασταρδούπολη αυτή.
Σύνθημα ΠΑΟΚτζήδων, ΑΡΑ???
Μάλλον εμείς οι ΠΑΟΚτζήδες φταίμε για όλα αυτά. Πώς κάηκε όμως και η Θεσσαλονίκη?
Δεν είναι αστεία η κατάσταση αλλά... θέλω να συνειφέρω κι εγώ με μια "εγκυρη ανάλυση" σε αυτές των καναλιών!